fredag 14 februari 2014

Tacksam

Eftersom det ändå är alla hjärtans dag idag vill jag passa på att skriva ett inlägg till min bättre hälft. Vet inte hur jag skulle överlevt den sista veckan med den här tröttman och värken, och med en tvååring hemma, om inte maken varit hemma på semester. Han är så duktig på att ta hand om oss om det så gäller att springa i trappen efter grejer åt mig, byta bajsblöjor, laga mat eller handla. Det har inte blivit så mycket renoverande i veckan då jag inte orkat se efter Lova och just nu väntar jag hellre tills bebis är på utsidan så jag får vila. Han klagar inte heller på att jag gnäller, vilket det känns som det är det enda jag gör just nu, eller på att jag tröstshoppar alldeles för mycket på nätet. Istället får han snällt åka och hämta paketen på ICA. Jag är alldeles för dålig på att säga detta men tack för att du är världens bästa make och pappa <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar