onsdag 3 oktober 2012

Hallen och nästa projekt


 Det är rätt svårt att få några bra helhetsbilder av hallen då den är så liten att man inte får med så mycket med kameran. Därför blir det fler bilder av små ytor och så får ni tänka ihop det.  

 
Ytterdörren är till vänster på den här bilden. Gardinerna passar inte in längre så jag är på jakt efter några nya snygga.



Nya garderoben som är rakt fram när man kommer in.


Lampan jag köpte på second hand för 75 kr och som ursprungligen kommer från IKEA. Jag hann inte köpa en och var väldigt besviken när de slutade sälja den. Blev desto gladare när jag hittade den på Gengåvan.



 Här ser man tapeten och panelen.


 "Hänga av sig kläderna" avdelningen

 
 
I den inre delen målade vi. Här ser man den hemska tapeten som är under.
 
 
Även taket som förut var vitlaserat. Sundbornlampan har vi fått i julklapp av svärmor.
 
 
 
 
Och här är då nästa prejekt (efter Lovas rum som nu ska målas) Trappen är riktigt ful nu och ska få sig ett lyft med lite vit färg har jag tänkt.

1 kommentar:

  1. Vad fint ni har gjort! Dags att ses nu snart! Kraaam /Anna S

    SvaraRadera