fredag 13 juli 2012

I heart sömn

Idag gjorde jag det som alla tjatar på bebisföräldrar att göra. Jag sov middag, i nästan två timmar =O Underbart skönt var det också. Lova hade en vakenperiod mellan två och halv fyra i natt och då hon kryper för fullt numer är det fullt ös hela dagarna. Så jag kände när hon väl hade somnat att jag behövde sova jag också. Och nu känner jag mig nästan som en ny människa. Lite bläck på kroppen nu och det hade varit perfekt. Ja jag har lite tatueringsabstinens.

Mitt i den meningen bestämde jag mig för att, istället för att gnälla om det, boka en tid. Så nu blir det efter semestern i slutet av augusti. Wohoo!!!

Inte har jag orkat springa den här veckan heller så nu har jag inget val utan måste ut i kväll. Önskar att jag kunde springa på morgnarna istället med då Anders åker till jobbet strax efter fem så tror jag inte att det är så aktuellt. Det funkar bara man kommer ut men det är den här jobbiga stunden innan som är värst. Men ikväll kanske jag blir peppad av min nya springtröja och mitt nya fina rosa armband till telefonen. Jag har väldigt lite träningskläder faktiskt så det är något jag kan shoppa utan att ha dåligt samvete. Det är det ju så mycket roligare att köpa klänningar. Men det nästa jag ska köpa är en klocka från Kjell & co så jag ser hur länge jag sprungit, vill inte använda min vanliga då jag blir
rätt svettig och den här kostar 49,90:-


 .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar