torsdag 2 februari 2012

Fast

Efter att jag fått barn har jag blivit en total TVnörd. Det finns inte så mycket annat att göra på eftermiddagarna och kvällarna. Lova vill bli buren på och jag orkar inte gå omkring och bära på henne så då blir det soffan.. Hon verkar ju somna runt sju nu så då kan vi inte gå eller åka nånstans vid den här tiden heller. Så jag sitter där från kl fem ungefär och tittar på Glee, sedan Real housewives of Beverly hills (jag har tidigare tyckt att såna program är hemska men det är verkligen inget annat då), Adam live och efter det varierar det. Jag har fastnat i den där jäkla soffan och vet inte hur jag ska ta mig ur den. Men på lördag ska jag i alla fall ut och äta med tjejjorna, sedan måste jag skynda mig hem till mellon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar