torsdag 26 januari 2012

Packar o packar

Jag är ganska less på att skicka mail och packa paket nu. Ändå har jag typ 50 paket kvar att skicka. Dessutom hade jag räknat fel på portot så det var dyrare än jag trodde. Så vissa grejer går jag back på. Men det löser sig i slutänden, allt såldes ju inte för en krona som tur var. I dag har vi kollat på bil igen och jag är riktigt sugen, men den är egentligen för dyr. Men det är ingen bensinslukande Lexus den här gången utan en lite mer ekonomisk Skoda. Men den var ändå snygg och fräsch. Blir att provköra i morrn och sen fundera lite.
Efter det blir det en tur till stan för min årliga träff med magläkaren och för att leta doppresent. Ännu senare tror jag vi åker uppöver till mina föräldrar för att få lite sovmorgon på lördag innan dopet. Det börjar ju visserligen inte förrän kl tre men ska vi åka härifrån Forshaga och hinna fixa allt man måste göra på morgonen innan så får vi gå upp tidigt. Apropå tidigt så somnade lillskruttan halv åtta idag, det gjorde hon igår med men då vaknade hon igen. Men nu sover hon än så länge. Finns nog inget som hade kunnat hålla henne vaken idag så det var bara att försöka få henne att äta lite innan hon slocknade. Och vad är det de säger, två gånger är en trend. Det skulle vara skönt att få ha lite egentid på kvällen. Då har jag lite mer tålamod med fröken på dagen också.
Men nu får jag väl återgå till att packa paket med ett halvt öga på CSI miami.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar