lördag 14 januari 2012

Jaha...

Sitter just nu och dreglar över den här från Sivletto. Den finns i prickigt också, och i leopard. Men den är lite dyr för en baddräkt. I det här jäkla kalla landet får man inte direkt valuta för pengarna när man köper sommarkläder.
Annars sitter jag just nu mest och har lite tråkigt, ungen sover och maken har jag inte en aning om vart han är. På övervåningen kanske. Är sugen på en ny frisyr, eller hårfärg eller nåt. Vet inte varför jag har sånt sjukt behov av att ändra håret hela tiden. Är lite sugen på en bloggutmaning också, men jag vet inte om jag vågar. Den går ut på att använda ALLA kläder man har i garderoben, dom man inte gillar ska man göra sig av med och innan man har använt alla får man inte köpa några nya. Alla som sett min garderob förstår att det kommer ta ett tag innan jag har använt allt. Det betyder att jag inte får köpa något nytt på ett tag. Det skulle iof vara rätt nyttigt för mig det.

En annan sak jag sitter och suktar efter är ett jobb där man kan ha snygga kläder och obekväma skor. Där jag jobbar får man tänka på komforten i första hand. Vet dock inte vad jag skulle vilja jobba med, förutom i en kläd- eller skobutik då. Eller vilken butik som helst egentligen, utom ICA eller Konsum eller liknande då förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar